söndag, maj 27, 2007

Har grym söndagsångest, vill inte jobba. Har absolut noll koncentration för jobb just nu och vill faktiskt bara ha semester. Förstår inte hur jag ska orka jobba typ en månad till. Är det inte märkligt att tiden före semestern bara kryper fram medan fyra veckors semester swichar förbi på nolltid?! Mycket konstigt.
Jag har i alla fall bestämt mig för att fördriva tiden fram till semestern med husvisningar och A har efter viss tveksamhet bestämt sig för att hänga på. Vi har dock strukit skånelängan på Österlen och den timrade gården i Västerbotten eftersom A så klokt kommenterade att det blir struligt med adoptionen om vi flyttar utanför kommunen.

Jag försöker alltså att inte tänka på adoption alls, fokusera på husköp (aningen svårt när man inte har pengar bara), sommar (hm, 11 grader och regn) och kommande semestern (bockar av på väggalmanackan till min chefs irritation). Det går sådär.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Mama W ! Jag följer din resa till er lilla eller lille brilljant och även om vår väntan är slut så känner jag så mycket för dig. Jag skriver fortfarande i vår resedagbok även om vår egentliga resa till Colombia är slut så fortsätter ju vår livsresa. Du hittar oss på Resdagboken.se under Resan till vår efterlängtade son och lillebror.

Kvällskramar från Ulrika